Wij helpen u graag!
Cursus Hoe te handelen voor receptionistes?
De rol van een receptionist(e) bij een calamiteit is uitermate belangrijk. Hij of zij is mede de spil van een goede ontruiming. In 2 uur tijd wordt aan de receptionist(e) uitgelegd welke taken binnen de BHV organisatie moeten worden vervuld.
Tijdens de cursus komen de volgende onderwerpen aan de orde:
- Aannemen van de melding. Welke informatie wil wie wat weten?
- Alarmeringsprocedure intern en extern
- Leren communiceren
- Melding via 112. Welke informatie wil men weten?
- Taak receptie bij een telefonische of mondelinge melding
- Taak receptie bij brandmelding via handbrandmelder of rookmelder
- Taak receptie bij bommelding
Aan deze 2 uur durende cursus zit geen examen verbonden. De cursisten ontvangen na afloop een certificaat.
- BHV
- Opleiding BHV basis
- Opleiding BHV Levensreddende Handelingen
- Opleiding BHV Brand en Ontruiming
- Herhaling BHV
- Opleiding Beheerder brandmeldinstallatie
- Opleiding Ploegleider
- Herhaling Ploegleider
- Opleiding Coördinator/Hoofd Bedrijfshulpverlening
- Herhaling Coördinator/Hoofd Bedrijfshulpverlening
- Cursus Omgaan met agressie voor BHV'ers
- Cursus Omgaan met agressie voor Beveiligers
- Cursus Hoe te handelen voor receptionistes
- Cursus Opleiding Preventiemedewerker
- EHBO
- VCA